مقررات

ارجاع و یا تعویض کالا با توجه به دلایل زیر امکان‌پذیر است:

۱- وجود نواقص فنی در کالای خریداری شده

۲- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در سایت

۳- آسیب‌دیدگی در زمان حمل و نقل

اگر قصد تعویض و یا ارجاع کالای خریداری شده خود از فروشگاه اینترنتی سایت بیک شاپ را دارید، می‌توانید با توجه به شرایط زیر اقدام کنید.

توجه داشته باشید ارجاع و تعویض کالا با توجه به قوانین زیر صورت گرفته و در غیر این‌صورت بیک شاپ مسئولیتی برای ارجاع و تعویض نخواهد داشت.

استفاده از ضمانت 48 ساعته تعویض کالا چه شرایطی خواهد داشت…

۱- مغایرت کالاهای خریداری شده از سایت بیک شاپ با کالای تحویل گرفته شده

در صورتی که کالاهای خریداری شده شما از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مندرج در سایت بیک شاپ مطابقت نداشته باشد می‌توانید تا حداکثر 48 ساعت این مورد را به واحد فروش اطلاع دهید.

۱-۱- در صورتی که عدم تطابق به وجود آمده، بدون استفاده و باز کردن بسته‌بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که به مشتری تحویل شده باشد، به بیک شاپ تحویل داده شود و از آن استفاده‌ای نشده باشد.

۱-۲- در صورتی که عدم تطابق بدون باز کردن بسته‌بندی محصول، قابل تشخیص نباشد. رعایت موارد زیر الزامی است:

– تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته‌بندی  و جعبه اصلی کالا به بیک شاپ بازگردانده شود.
– چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته‌بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، شیشه، متعلقات و … باشد، از دور ریختن آنها تا 48 ساعت خودداری کرده و محصول را دوباره بسته‌بندی کرده و به همان صورت زمان تحویل به بیک شاپ تحویل داده شود.

۱-۳- کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

– مشتریان گرامی فراموش نکنید هنگام مرجوع کردن کالا به بیک شاپ ، لازم است فاکتور خرید نیز همراه کالا ضمیمه شود.

– توجه داشته باشید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته‌بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی بر روی خود کالا و یا پک بسته‌بندی، ضمانت 48 ساعته سایت را از بین برده و بیک شاپ در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

– در صورتی که ایراد یا مغایرتی که کالا به دلیل آن مرجوع شده باشد توسط کارشناسان پس از فروش سایت بیک شاپ تایید نشود هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– مشتریان گرامی توجه داشته باشید ملاک اقدام بیک شاپ نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناس فروش  است و امیدواریم شما عزیزان نیز در این زمینه همکاری لازم را با کارشناسان این واحد داشته باشید.

 

۲- چنانچه کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

هنگام تحویل کالا از طرف بیک شاپ به خریدار باید کالا توسط فرد تحویل‌گیرنده بررسی و به صورت دقیق کنترل شود.
۲-۲- چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا و بسته‌بندی آن در هنگام استفاده مشخص شده باشد. باید تا حداکثر ۲۴ ساعت این موضوع به واحد پشتیبانی مشتریان سایت بیک شاپ اطلاع‌رسانی شود.

 

۳- چگونه کالا را مرجوع کنیم؟

در صورتی‌که ارجاع و تعویض کالای خریداری شده شما منطبق با قوانین و مقررات ذکر شده بالا است موارد زیر را جهت مرجوع کردن کالا به بیک شاپ رعایت کنید:

– لطفا به هیچ عنوان بدون اطلاع کارشناسان پشتیبانی، کالا را به بیک شاپ ارسال نکنید.
– در صورتی که تعویض و یا ارجاع کالای مورد نظر مشمول شرایط مذکور بندهای بالا باشد. ظرف حداکثر ۲۴ ساعت با واحد پشتیبانی مشتریان سایت تماس بگیرید و این موضوع را به کارشناسان انتقال دهید.

– پس از هماهنگی مشتری با واحد پشتیبانی مشتریان سایت، کالا توسط شرکت ماهکس از مشتری تحویل گرفته خواهد شد.

۳-۲- چنانچه حق با مشتری  باشد، این موضوع به ایشان اطلاع داده خواهد شد و کالا تعویض و به‌صورت رایگان برای‌شان ارسال خواهد شد.

– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت از سوی کارشناسان پس از فروش سایت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

۴- هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود عدم انطباق موارد درج شده در سایت بیک شاپ و کالای خریداری شده و یا آسیب دیدگی و هر عاملی که باعث تعویض و یا ارجاع کالا شد،‌ به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سایت برسد، هزینه های ارسال کالا به عهده بیک شاپ است.
– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

۵- پس از رسیدن کالا به واحد مشتریان ، فرایند رسیدگی کالا چگونه خواهد بود؟

– کارشناس فروش ، مشکلات و عدم انطباق‌های اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌کنند.

– چنانچه ایراد، مغایرت یا مشکل فنی توسط کارشناس تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
– تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار  است.
– اگر در زمان ارجاع کالا و طی مراحل بررسی و اقدام مورد نیاز جهت تعویض کالا، موجودی کالا تمام شود؛ بیک شاپ بر اساس درخواست مشتری یا کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا مبلغ کالای مرجوعی را به حساب ایشان واریز خواهد کرد.
– لازم به ذکر است در صورتی‌که مشتری کالای دیگری را انتخاب کند، مابه‌التفاوت قیمت کالای جدید، با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه خواهد شد. بدیهی است برای کالای گران‌تر، مشتری مابه‌التفاوت را پرداخت و برای کالای ارزان‌تر، بیک شاپ مابه‌التفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

– چنانچه در مراحل تعویض و یا برگشت کالا، کالا دچار تغییر قیمت و یا عدم موجودی شود. بیک شاپ تعهدی در تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت نخواهد داشت.
– لازم به ذکر است بیک شاپ در صورت عدم موجودی و یا تغییر قیمت کالای مرجوعی، تنها متعهد به برگرداندن مبلغ کالای خریداری شده اول (همان مبلغی که در فاکتور مشتری درج شده است) خواهد بود.

۷- بازگشت وجه

– پس از ارسال کالا توسط مشتری و دریافت کالا توسط بیک شاپ، بررسی و نظر نهایی کارشناس خدمات مشتریان به طور میانگین 72 ساعت زمان خواهد برد و پس از این مدت، کارشناس خدمات مشتریان شرکت زییین با مشتریان تماس گرفته و نتیجه را به ایشان اعلام خواهند کرد.
– پس از تماس کارشناسان پشتیبانی با مشتریان، چنانچه نیاز به بازگشت وجه به حساب مشتری باشد، مبلغ طی ۷۲ ساعت کاری برای ایشان واریز خواهد شد.

کمی صبر کنید...
موردی برای نمایش وجود ندارد.

دسته‌بندی